تادانه

یک رمان عاطفی جنایی
 

نخستین رمان فرح فرسار با عنوان «منم تندیس تنهایی» در قالب یک درام عاطفی جنایی منتشر شد.
به گزارش خبرنگار مهر، نخستین رمان «فرح فرسار» نویسنده و دختر احمد فرسار نویسنده پیشکسوت آثار داستانی ایرانی با عنوان «منم تندیس تنهایی» از سوی نشر آموت منتشر شد.
داستان این رمان به زندگی زنی به نام نسرین باز می‌گردد که بعداز قتل همسرش، زندگی جدیدی را برای خود آغاز می‌کند و از کشور مهاجرت می‌کند ولی همچنان سال‌های دور و حوادث تلخ و شیرین در زندگی‌ و گذشته، رهایش نمی‌کند.
نسرین پس از سال‌ها به زادگاه و به خانه پدری‌اش باز می‌گردد. اما با گذشت چندین سال هرگز نتوانسته پسرش را فراموش کند و در عن حال به دلیل اینکه نتوانسته قیافه او را دراین سن تجسم کند و همچنان او را همان پسر بچه غمگین می‌بیند.
داستان این رمان در ادامه زندگی نسرین را که به وطنش بازگشته تا فرزندش را که سال‌ها قبل از دست داده ملاقات کند روایت می‌کند و این ملاقات آبستن حوادثی است که زندگی آنها را به تلاطم می کشاند. وقوع قتل های پی درپی، و آشنایی با اشخاص جدید نسرین را در این داستان درگیر ماجراهایی می‌کند که متن این رمان را می‌سازد.
داستان «منم تندیس تنهایی» داستان عشق‌ها، جدایی‌ها، ازدست دادن باورهای یک عمر زندگی و عقده‌ها، روابط عاطفی چندین خانواده و مشکلات زندگی آنهاست که به جنایت ربط پیدا می‌کند.
رمان«منم تندیس تنهایی» نوشته‌ «فرح فرسار» در 368  صفحه و به قیمت 19500 تومان توسط «نشر آموت» منتشرشده است.

Labels:

youssef.alikhani[at]yahoo[dot]Com
0 Comments:

Post a Comment