تادانه

پنج سال وبلاگ‌نويسي

پنج سال از درگيری‌ام با وبلاگ و اينترنت گذشت. نمي‌دونم خوب بوده يا نه. براي خودم يا براي ديگران. به هرحال بوده. آرشيوم رو كه نگاه ‌كردم دلم ‌گرفت. گاهي خنديدم. گاهی گریه کردم. گاهي پز ‌دادم و گاهي ... ‌ديدم چقدر خالي شده‌ام و گاهي ...
توي همين مدت "عزيز و نگار"‌ و "قدم‌بخير مادربزرگ من بود" و ""ابن بطوطه"‌ منتشر شدن و "اژدهاكشان"‌و "قصه‌هاي رودبار و الموت"‌و "به دنبال حسن صباح"‌و ... بقيه كارا رو آماده كردم.
خيلي وقت‌ها مدعي شدم اينترنت منو از كار و زندگي انداخته كه چرند گفتم. يه جور زنگ تفريح بوده برام و البته زنگ تفريح جدي كه از توش خوشبختانه يه چي مثل قابيل و يه چي مثل همين تادانه مونده .
امروز داشتم به لینکدونی تادانه و دوستان که به تادانه لینک داده‌اند نگاه می‌کردم. جالب بود دوستان زیادی هستند که هرگز همدیگر را ندیده‌ایم. دیدم بعضی از دوستان اینترنتی در لینکدونی وبلاگ‌های‌شان به جای "تادانه" نوشته‌اند "یوسف علیخانی". حالم گرفته ‌شد و برای بعضی‌شان هم ایمیل زدم که لطفا " اگر برايتان زحمتي نيست اسم من را در لينكدوني وبلاگ‌تان از "يوسف عليخاني" به "تادانه" تغيير دهيد".
راستي ديدم توي اين پنج سال، چند بار با خبر و بي خبر گذاشتم و رفتم و نبودم چند صباحي و باز برگشتم.
ديگه از دير به دنيا اومدنش نگران شدم. حالت تهوع گرفتم از بس منتظر موندم. حالم اصلا خوب نيست. گاهي سراغم بياييد اينجا.

Labels:

youssef.alikhani[at]yahoo[dot]Com
0 Comments:

Post a Comment