تادانه

«شوهر عزیز من» و «نامحرم» پرمخاطب های آموت در روز اول نمایشگاه
کتاب های «شوهر عزیز من» نوشته فریبا کلهر و «نامحرم» نوسته یاسر نوروزی از آثار نشر آموت در روز اول نمایشگاه کتاب تهران با استقبال مخاطبان این ناشر روبه رو شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «شوهر عزیز من» که چاپ نخست آن 14 فروردین منتشر و توزیع شده بود در کمتر از 20 روز همه نسخه های آن به فروش رفت و ناشر چاپ دوم این کتاب را به نمایشگاه رساند که در روز نخست نمایشگاه این کتاب مورد اقبال مراجعه کنندگان به غرفه آموت قرار گرفت.
«شوهر عزیز من» را می توان آخرین مجلد از سه‌گانه فریبا کلهر دانست که «پایان یک مرد» و «شروع یک زن» جلدهای قبلی این سه گانه بوده اند.

شخصیت اصلی این رمان، زنی است که در نخستین فصل رمان با ترور همسر خود که استاد اخراجی دانشگاه است، مواجه می‌شود و پس از آن داستان به شرح تغییر ایدئولوژی‌ها و نگرش این فرد در طول سال‌های پس از دهه 60 می‌پردازد.

و اما رمان «نامحرم» نوشته یاسر نوروزی که از تازه های نشر آموت است نیز با اقبال خوبی رو به رو شده است و به گفته یوسف علیخانی مدیر انتشارات آموت در 3 روز یک سوم تیراژ این کتاب به فروش رسیده و امروز هم مخاطبان ادبیات داستانی از آن استقبال کرده اند.

داستان رمان «نامحرم» روایتِ مقطعی از زندگی نوجوانی به نام ناصر در محله‌های پایین شهر تهران است. مهم‌ترین اتفاقات رمان را در چند محور باید پی‌گیری کرد؛ اول ماجرای دختری به نام سونیا که از خانه فرار کرده و توسط ناصر و دوستانش پناه داده می‌شود. دوم، تعلق خاطر ناصر نسبت به دختری به نام سما که سرانجام به عشق می‌انجامد. و سوم، خرده‌قصه‌هایی که از بچه‌محل‌های ناصر و دوران کودکی او روایت می‌شود.

Labels: , ,

youssef.alikhani[at]yahoo[dot]Com
0 Comments:

Post a Comment