تادانه

پیش‌خبر ِ چهاردهمین نشست نقد آموت

رمان «وقتي چراغ‌هاي زندگي روشن مي‌شوند» نوشته‌ي نويسنده ترک‌تبار «سردار ازکان» با ترجمه «بهروز ديجوريان» در چهاردهمين نشست از سلسله نشست‌هاي نقد آموت مورد نقد و بررسي قرار مي‌گيرد.

به گزارش بخش كتاب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين نشست با حضور «اميرحسين يزدانبد» ـ نويسنده و منتقد ـ و «هادي خورشاهيان» ـ نويسنده ، شاعر و منتقد ـ برگزار خواهد شد.

نشست نقد و بررسي اين کتاب روز پنج‌شنبه، 24 آذرماه، از ساعت 17 تا 19 در دفتر نشر آموت به نشاني: زير پل كريم‌خان زند، نبش ايرانشهر به طرف غرب، پلاك 170 (178 قديم)، طبقه‌ي دوم، به شماره‌ي تلفن: 88827140 برگزار خواهد شد و شرکت در آن براي علاقه‌مندان آزاد است.

بر اساس اين خبر، ازکان نويسنده ترک‌تبار است که پس از اورهان پاموک و ياشار کمال، توانسته رماني بنويسد که به تعداد قابل توجهي از زبان‌هاي روز دنيا ترجمه شده است و در بسياري از اين کشورها نيز توانسته است در چندين هفته‌ پياپي عنوان پرفروش‌ترين رمان خارجي را به دست بياورد.

رمان «وقتي چراغ‌هاي زندگي روشن مي‌شوند» نوشته‌ي سردار ازکان با ترجمه‌ي بهروز ديجوريان در 204 صفحه با قيمت 5000 تومان توسط نشر آموت منتشر شده است. اين ناشر چاپ سوم «رز گمشده» نوشته همين نويسنده را با شمارگان 1650 نسخه و قيمت 5500 تومان منتشر کرده است.

Labels: ,

youssef.alikhani[at]yahoo[dot]Com
0 Comments:

Post a Comment