تادانه

ایراندخت به چاپ دوم رسید
یوسف علیخانی گفت: نوبت دوم چاپ کتاب ایراندخت، نوشته بهنام ناصح به تازگی توسط نشر آموت به بازار ارائه شده است.

یوسف علیخانی نویسنده و مدیر نشر آموت در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: چاپ دوم رمان ایراندخت به تازگی منتشر شده و به بازار ارائه شده است. این رمان اواخر سال گذشته چاپ شد و چاپ اول آن در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به پایان رسید.

وی افزود: با توجه به استقبالی که از این رمان شد، پیش‌بینی اتمام آن را می‌کردیم، بنابراین قبل از شروع نمایشگاه برای چاپ دوم آن اقدام کردیم. کتاب هم در نمایشگاه با استقبال خوبی روبرو شد. به طوری که در 3 روز پایانی نمایشگاه هیچ نسخه‌ای از "ایراندخت" وجود نداشت تا در غرفه آموت عرضه کنیم. البته در نمایشگاه 300 نسخه از این رمان فروختیم و بیشتر حجم فروش کتاب مربوط به فضای خارج از نمایشگاه بوده است. نتوانستیم چاپ دوم را به نمایشگاه برسانیم و این نوبت چاپ ایراندخت بعد از نمایشگاه عرضه شد.

علیخانی درباره علت‌های استقبال مخاطبان از رمان "ایراندخت" گفت: خواننده امروزی رمان دوست دارد رمانی بخواند که داستان داشته باشد و بیش از داشتن دغدغه تکنیک،‌ روایت و بازی با زبان، قصه‌گو باشد. بهنام ناصح هم نویسنده و هم قصه‌گوی خوبی است. دلیل دیگر این شرایط، گرایش بخشی از مردم به داستان و رمان‌های تاریخی است.

رمان ایراندخت، سال گذشته با شمارگان 1100 نسخه، در 204 صفحه و قیمت 4000 تومان منتشر شد. این رمان داستان دختری به نام ایراندخت را حکایت می‌کند که دل در گرو جوانی به نام روزبه بسته است. مردی که خود در سودای یافتن پاسخ سوالاتش دل به دریا می‌زند و جلای وطن می‌کند.

Labels: ,

youssef.alikhani[at]yahoo[dot]Com
0 Comments:

Post a Comment