تادانه

فايل صوتي‌اش را لطفا ...
شهرنوش پارسي‌پور وقتي هم كه "قدم‌بخير مادربزرگ من بود"‌ را خوانده بود خوشحال شده و پنهان نمي‌كنم كه پُز هم داده‌بودم كه كتابم را خوانده است. بعد چون شهروند فيلتر بود دوباره منتشرش كردم در وبلاگم؛ اينجا.
بعد امروز دوستي ايميل زده و آدرسي داده بود. بي‌حوصله بازش كردم؛ آدرسي بود از راديو زمانه (قبلا از اين كه صفحه باز بشود گفتم لابد مطلبي است از صاحب فرستانده ايميل و التماس دعا دارد براي لينكدوني تادانه. بعد كه باز شد؛ بلند گفتم "آخ جون!" ( غلامرضا معصومي، همكارم شاهد است).
بلافاصله منتشرش كردم اينجا؛ از ترس اين كه راديو زمانه هم مدام آدرس عوض مي‌كند.
گذشت تا همين الان كه فايل صوتي حرف‌هاي شهرنوش پارسي‌پور درباره "اژدهاكشان" را دانلود كردم و گوش دادم. عالي بود. بسيار خوشحال شدم و بعد گفتم كاش لااقل كسي كه فايل صوتي را پياده كرده اندكي دقت مي‌كرد. فراوان فراوان اشتباه دارد متن. براي همين پيشنهاد مي‌كنم فقط فايل‌صوتي را گوش كنيد كه متن پياده شده به هيچ وجه خوب نيست. شايد زماني خودم فرصت كنم و پياده شده فايل صوتي اين برنامه را براتون منتشر سازم.
youssef.alikhani[at]yahoo[dot]Com
0 Comments:

Post a Comment