تادانه

تازه از میلک برگشته ام
جمعه رفتم و الان که دوشنبه است برگشته ام
رفته بودم قرمز و زرد و سبز و قهوه ای میلک را ببینم
دیدم ولی حیف که باران نزد
هیچ باران نزد
تهران که باشم مدام زیر درخت تادانه هستم در وبلاگم
میلک هم که رفتم بیش از هرجایی،‌ پاتوقم زیر تادانه درخت بود
خیلی عکس گرفته ام شاید گذاشتمش اینجا
پارسال همین موقع رفتم برای جمع کردن قصه های مردم میلک که روز به روز می میرند مثل مرگ همان قصه ها
از پارسال تا امسال یکی از قصه گوهای میلکی که پدربزرگم بود فوت کرد
امسال فقط قصه ضبط نکردم همه چیز ضبط کردم از مراسم مختلف شان درباره تولد و ازدواج و عزاداری و مرگ و ... چیزهای دیگر
خوشحالی ام دو برابر شد وقتی دیدم شهرنوش پارسی پور روی قدم بخیر مادربزرگ من بود نقد نوشته
دوباره در تادانه منتشرش کرده ام اگر كنجكاو بوديد ببينيد چي نوشته اینجا را کلیک کنید

Labels:

youssef.alikhani[at]yahoo[dot]Com
0 Comments:

Post a Comment