تادانه

دختری که در هشت سالگی بوسيله برادرش مورد تجاوز قرار گرفته و حالا در سن سی و پنج سالگی داستان زندگی اش را نوشته است. او در سال ۱۳۴۹ در شهر آبادان به دنيا آمده است. از طرف مادر کرد است ( می گويد جسارت و شجاعت را از او به ارث برده است ) و از طرف پدر نجف آبادي، بزرگ شده اصفهان است و حالا هم ... کاش اين کتاب به فارسی هم ترجمه شود. ديروز گفتگويش با صدای آمريکا را شنيدم و از اينکه در کشور نامردسالارها زندگی می کنم از خودم بدم آمد. اولين کاری که کردم اين بود که بروم توی سايتش و برايش بنويسم که نمی دانم چه بنويسم؟ بنويسم که تبريک می گويم ( برای کتابش؟ ) ؟‌؟؟؟فقط برايش آرزوی سلامتی کردم و نوشتم که خيلی دوست دارم بدانم اسم واقعی اش غزل اميد است يا اين که باز از ترس خودش را سانسور کرده است؟و اينکه نوشتم کاش اين کتاب يک جوری به فارسی ترجمه شود. کتاب به گمانم بيش از چهارصد صفحه دارد و اين خانم پنج سال قبل، بعد از خودکشی نافرجامش در آمريکا، اقدام به نوشتن آن می کند، در ۲۹ روز. صبح که دقت کردم ديدم اين کتاب را می توان از طريق خيلی از سايت های کتابفروشی جهان از جمله آمازون خريداری کرد. پس تا دير نشده اين کار را انجام دهيد. برای خريدش هم از طريق آمازون و هم از طريق سايتش می توانيد اقدام کنيد.

جمعه اول ژوئيه، غزل اميد- سرعت کم

جمعه اول ژوئيه، غزل اميد- سرعت بالا

گفتگوی احمدرضا بهارلو با غزل اميد:

به گفتگوی کوتاه خبرنگار بخش فارسی صدای آمريکا با خانم غزل اميد نويسنده کتاب «زندگی در جهنم» توجه فرمائيد.
گفتگو با غزل اميد نويسنده کتاب زندگی در جهنم گفتگو با غزل اميد نويسنده کتاب زندگی در جهنم- بخش دوم
سايت خانم غزل اميد livinginhell
برای ديدن مجموعه کاملی از عکس های غزل اميد از خردسالی تا امروز اينجا را کليک کنيد.
کتاب زندگی در جهنم را به شکل آنلاين در اينجا می توانيد بخوانيد.
youssef.alikhani[at]yahoo[dot]Com
0 Comments:

Post a Comment