تادانه

اولین نشست نقد آموت برگزار می شود
مسئول جلسات نقد و بررسی نشر آموت از برپایی اولین جلسه از این نشستها در روز پنجشنبه 7 بهمن خبر داد و گفت: در این برنامه رمان "رز گمشده" مورد بررسی منتقدان قرار خواهد گرفت.

میثم نبی مسئول جلسات نقد و بررسی نشر آموت در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اولین نشست از سلسله نشستهای نقد و بررسی نشر آموت روز پنجشنبه 7 بهمن ماه در محل انتشارات آموت برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این نشست کتاب "رز گمشده" نوشته سردار ازکان با ترجمه بهروز دیجوریان مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت. علیرضا سیف‌الدینی و فاطمه سرمشقی به عنوان منتقد در این جلسه حضور خواهند داشت و به تحلیل این کتاب خواهند پرداخت.

"رز گمشده"، ‌اولین رمان سردار ازکان توسط انتشارات آموت در 215 صفحه با شمارگان 1650 نسخه و قیمت 5000 تومان منتشر شده است. این کتاب، داستان دختر‌ی ا‌ست که بعد از ازدست‌دادن مادرش تازه قدر لحظه‎های با او بودن را درک می‌کند. این اثر به خودیابی انسان و عمق وجود اشاره دارد.

«رز گمشده» به خوبي ادبيات معاصر ترکيه را در سطح بين‌المللي معرفي کرد. اين رمان تاکنون در 45 کشور به 36 زبان ترجمه شده است. بعد از اورهان پاموک و ياشار کمال، سردار اُزکان سومين رمان‌نويس ترک است که کتابش به بيش‌ترين تعداد زبان‌هاي دنيا ترجمه شده است.

نشست بررسی رمان "رز گمشده" روز پنجشنبه 7 بهمن از ساعت 16 الی 18 در محل نشر آموت به آدرس خیابان کریم‌خان زند، نبش ایرانشهر، پلاک 170 (178 قدیم)، طبقه دوم برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان بلامانع است.

* همین خبر در خبرگزاری ایسنا، خبرگزاری ایبنا ، مد و مه، کوچه های قدیمی، نقطه ویرگول، نشر آموت

Labels:

youssef.alikhani[at]yahoo[dot]Com
0 Comments:

Post a Comment