تادانه

یک شب خوب
https://scontent-sjc2-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/13423622_134829990273976_983989131_n.jpg?ig_cache_key=MTI3OTEwMzk2ODY3NDM0ODQ2Nw%3D%3D.2 
سال‌ها بود در جمع‌های ادبی شرکت نمی‌کردم؛ به انتخاب خودم
بعد از سال‌ها به دعوت "محمد حسینی" عزیز به جمع امشب رفتم؛ در کتابفروشی نشر ثالث
از دیدن تک تک دوستان خوبم شاد شدم
از خنده‌های پدرانه ی یونس تراکمه تا لبخند هم‌فرهنگ‌ام مهدی غبرایی و خنده‌های الموتی احمد غلامی و دلتنگی‌های بلقیس سلیمانی و نجابت محمد حسینی و کودکانه‌های رضیه انصاری و شاعرانگی رسول یونان و دوستی پوریا عالمی و رفیقی چون محسن حکیم معانی و لی‌لی فرهادپور و هم‌کلاسی‌ای چون لادن نیکنام و هاشم اکبریانی و میترا الیاتی و منیرالدین بیروتی و پیمان اسماعیلی و محمدرضا زمانی و الهه علیخانی و فرزام شیرزادی و مریم اسحاقی و مرضیه سبزعلیان و محمدعلی جعفریه و ... از دیدن تک تک شون شادمان شدم
و بعد از مدت‌ها دلم تنگ‌تر شد برای ادبیات
youssef.alikhani[at]yahoo[dot]Com
0 Comments:

Post a Comment