تادانه

«تقاص برادري» ناصر نخزري مقدم منتشر شد
تتقاص برادری 
نخستین رمان ناصر نخزری مقدم با عنوان تقاص برادری منتشر شد.
به گزارش خبرنگار مهر، رمان «تقاص برادری» نوشته «ناصر نخزری مقدم» توسط نشر آموت منشر شد. این رمان با بهره از مولفه های بومی به روایت زندگی افرادی می پردازد که در گیر و دار زندگی شــــان دچار حـب و بغض اند و حـکایت خوشی‌ها، ناخوشی‌ها، خرافه‌ها و اعتقاداتـشان را به نمایش می گذارند.
«تقاص برادری» به شرح حال مردمانی می‌پردازد که به گذشته خود می‌بالند و در حسرت آن نیز به سر می‌برند. مردمانی که  امروزه دچار دگردیسی شده‌اند؛ قصه برادرهایی که برادر بوده‌اند و اکنون تقاصش را می‌پردازند.
در بخشی از پشت جلد این رمان می‌خوانیم:
«یادش نمی‌آید برای مدت طولانی جایی ایستاده و لباس نو تنش بوده. تا جایی که می‌داند و یادش می‌آید سالی یک دست لباس بیشتر نخواسته برایش بخرند. از ول گشتن در خیابان‌ها هیچگاه خوشش نیامده است. پدرش بارها به او گفته هرکس سر کوچه بایستد و دید بزند همه مردم فکر می کنند او لاتی آسمان جل است. هر وقت پسر دانشجوی همسایه‌شان در زمان کودکی اش می پرسید دوست داری لات باشی یا لوطی، با لبخندی روی لب پاسخ می داد لوطی.»
از «ناصر نخزری مقدم» پیش از این سه مجموعه داستان کوتاه «غریبه»، «استخوان » و مجموعه «داستان  سالم، زیبا و لطیف» به طور مشترک با دو نویسنده دیگر  منتشر شده است. 
رمان «تقاص برادری» در 158 صفحه به قیمت 9000 تومان توسط «نشر آموت» منتشر شده است.

Labels:

youssef.alikhani[at]yahoo[dot]Com
0 Comments:

Post a Comment