تادانه

سومين رمان "م. آرام" منتشر شد
http://multimedia.mehrnews.com/00137-telesm-e-deldadeh.jpg
طلسم دلداده / رمان/ م. آرام/ نشر آموت/ 512 صفحه/ 25600 تومان

سومین رمان «م.آرام» با عنوان «طلسم دلداده» با موضوع داستانی عاطفی در بحبوحه جنگ جهانی دوم منتشر شد.
به گزارش خبرنگار مهر، رمان «طلسم دلداده» دومین رمان «م.آرام» نویسنده ایرانی که پیش از این رمان «نسکافه با عطرکاهگل» را در سال گذشته منتشر کرده بود روانه بازار کتاب شد.
«طلسم دلداده» رمانی است از رویداد های سال ‌ن او، کشته است. سیاوش به سن نوجوانی که می رسد، چوپان ایاز خان می شود و در همین حال احساسی که بین نگار، دختر کوچک ایاز خان و سیاوش شکل گرفته. این آغاز عشقی است که با تمام فلاکت‌ها و خون‌هایی که ریخته می شود، هرگز از تکاپو و نفس نمی‌افتد. طلسم دلداده، در واقع داستان طلسم عشقی است که در میان سیاهی های زمانه به اوج می رسد.
این رمان از سوی نویسنده به بسیاری از بزرگان ادبیات داستانی دنیا همچون گابریل گارسیا مارکز، ژان پل سارتر و ... تقدیم شده، بازتاب حیات عشق را در این سال های سیاه و غم انگیز به تصویر کشانده است.
در این رمان احساس، نفرت، اعجاز و تناسخ، در قالبِ رئالیسم جادویی، به هم در می‌آمیزد و از میان آن، طلسم دلداده سر بر می‌آورد. افسانه به واقعیت گره می‌خورد و عشقی مقدس از آن زاده می شود.
نثر این رمان به سبک رئالیسم جادویی نوشته شده و حاوی یک روایت سه بعدی از شخصیت‌هایی مکمل همچون نگار و سیاوش است و در کنار آن شخصیت پردازی‌ها، همذات‌پنداری‌ها و سایر عناصر داستان نویسی، به وفور در این کتاب به چشم می‌خورد.
از «م. آرام» پیش از این دو رمان «نسکافه با عطر کاهگل» منتشر و به چاپ سوم رسیده است. این رمان همچنین برنده جایزه کتاب فصل، نامزد جایزه جلال‌آل‌احمد و برنده جایزه رمان اول ماندگار شده است.  رمان دیگر این نویسنده با عنوان «پاییز حافظیه» نیز به تزگی به چاپ دوم رسیده است
رمان «طلسم دلداده» نوشته‌ی «م. آرام» در 512  صفحه و به قیمت 25600 تومان توسط «نشر آموت» منتشرشده است.

Labels:

youssef.alikhani[at]yahoo[dot]Com
0 Comments:

Post a Comment