تادانه

تبريك به آقاي كياييان بزرگ و پسران و خانواده چشمه
 
مدیر نشر چشمه در واکنش به رای صادره برای آن از سوی هیئت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات ناشران، از اعضای این هیئت که به گفته او «با رای خود به تعلیق نشر چشمه پایان دادند» قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعلام رای نشر چشمه از سوی هیئت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات ناشران، حسن کیائیان مدیر این موسسه انتشاراتی با انتشار یادداشتی از این اقدام استقبال کرد. در یادداشت کیائیان آمده است: سپاسگزارم از دبیر و دیگر اعضای محترم هیئت تجدیدنظر بررسی تخلفات ناشران که با رای خود به تعلیق نشر چشمه پایان دادند و همچنین جناب آقای جنتی وزیر محترم و جناب آقای دکتر صالحی معاونت محترم فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با درایت خود زمینه‌ساز هدایت پرونده نشرچشمه در مسیر قانونی و بررسی عادلانه آن شدند.
از رئیس، دبیر و دیگر اعضای هیئت مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، روزنامه‌نگاران شریف رسانه‌ها، دوستان بزرگوارم، همکاران ناشر و کتابفروشم نیز به دلیل تلاش‌ها و همراهی‌های‌شان سپاسگزارم.
از صاحبان قلمی که در این مدت با وجود اتمام نسخ کتاب‌هایشان بیشتر نگران ما بودند تا خود، پوزش می‌خواهم و تشکر می‌کنم.
در این چند ماهی که از تصدی‌گری دولت جدید می‌گذرد، شاهد اقداماتی در راستای تسهیل فعالیت‌های فرهنگی بوده‌ام. عقل و انصاف حکم می‌کند که ضمن اذعان به این حسن نیتی که در رفتار مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیده شده، بکوشیم تا تعامل حاصله را پاس داشته و به سهم خود بر دامنه آن بیفزاییم.
حسن کیائیان

Labels:

youssef.alikhani[at]yahoo[dot]Com