تادانه

«خدمتکار و پروفسور» چاپ دومی شد
 

رمان «خدمتکار و پروفسور» نوشته یوکو اوگاوا در کمتر از یک سال پس از انتشار در ایران چاپ دومی شد.
به گزارش خبرنگار مهر، رمان «خدمتکار و پروفسور» نوشته یوکو اوگاوا، نویسنده شهیر ژاپنی که سال گذشته با ترجمه کیهان بهمنی از سوی نشر آموت منتشر شده بود، به چاپ دوم رسید.
«خدمتکار و پروفسور» داستانی لطیف و آرام درباره روابط دوستانه یک ریاضیدان و خدمتکار او را بیان می‌کند. ریاضیدانی که 17 سال پیش در حادثه رانندگی دچار آسیب مغزی شده و این آسیب شرایط روحی و روانی عجیبی برای او به وجود آورده است. او قادر نیست هیچ چیز جدید را به خاطر بیاورد و حافظه‌اش فقط 80 دقیقه دوام دارد.
«پل استر» نویسنده معروف آمریکایی پس از انتشار این اثر درباره آن گفته است:‌ رمان خدمتکار و پروفسور، اثری است کاملاً خلاقانه٬ بی‌‌نهایت دلنشین و به شدت تکان‌دهنده.
یوکو اوگاوا از نویسندگان نامدار ژاپن است که در سال 1990 موفق به دریافت جایزه‌ آکوتاگاوا شد که باارزش‌ترین جایزه‌ ادبی برای نویسندگان جوان است.
اوگاوا این رمان را در سال 2004 نوشت و بلافاصله پس از آن کتاب با تیراژ میلیونی (بیش از 50 میلیون نسخه) مبدل به پرفروش‌ترین کتاب سال ژاپن شد. پس از آن نیز فیلمی سینمایی٬ یک فیلم داستانی و یک برنامه‌ رادیویی بر اساس این رمان ساخته شد و حتی کتابی مصور نیز بر اساس رمان اوگاوا نوشته شده است.
رمان «خدمتکار و پروفسور» نوشته «یوکو اوگاوا» با ترجمه‌ «کیهان بهمنی»در چاپ دوم  در 248  صفحه و به قیمت 11000 تومان منتشرشده است.

انتشارات آموت به تازگی طرح ثبت سفارش تلفنی خرید کتاب و ارسال رایگان به شهرهای مختلف کشور را نیز آغاز کرده است. شماره تلفن‌های 66496923، 88490392، 09360355401 برای ثبت سفارش و ارسال رایگان کتاب (خرید حداقل 4 عنوان) در خدمت علاقمندان کتاب‌های نشر آموت است. 

Labels:

youssef.alikhani[at]yahoo[dot]Com