تادانه

خرید تلفنی کتاب؛ حتی جمعه‌ها
بعدازظهری خواب بودم که موبایلم زنگ زد. موبایلم دو خط دارد: شخصی و آموت. وقتی روی صفحه‌اش نوشته می‌شه «آموت» می‌دونم درباره نشر آموته.
خواب‌آلود گفتم: بله.
- نشر آموت.
- بله.
- چند تا کتاب می‌خواستم.
- در خدمتم.
و بعد اسم کتاب‌هایی را که می‌خواستند، یاداشت کردم: آقای پیپ - داستان های کوتاه فلانری اوکانر - همسر ببر - زن غذا خدا - کتاب نیست - خدمتکار و پروفسور - اصلا مهم که نیست - پروانه‌ای روی شانه
آدرس که گرفتم، دیدم همین دور و بر خودمان هستند.
فوری ماتیزم رو روشن کردم و کتاب ها را 15 دقیقه بعد تحویل دادم.
خانم با تعجب نگاهم کرد و گفت:‌ باور نمی‌کردم روز تعطیل و به این زودی، سفارشم رو بیاورید.
با خنده گفتم: ما اینیم دیگه!

شماره تلفن‌های 66496923، 88490392، 09360355401 و ایمیل aamout@gmail.com  برای ثبت سفارش و ارسال رایگان کتاب (خرید حداقل 4 عنوان) در خدمت علاقمندان کتاب‌های نشر آموت است. این طرح روز تعطیل ندارد و در تمام روزهای هفته (حتی جمعه‌ها و روزهای تعطیل) می‌توانید سفارش خود را اعلام فرمایید. برای مشاهده فهرست 110 عنوان کتاب نشر آموت (رمان ایرانی/ رمان خارجی/ شعر/ ایرانشناسی و ...) به سایت انتشارات آموت مراجعه فرمایید: www.aamout.com

Labels:

youssef.alikhani[at]yahoo[dot]Com