تادانه

نمايشگاه خاتون ميرراشد در گالري خارك
دومين نمایشگاه انفرادي عکس‌های خاتون میرراشد با عنوان "من و دريا" روز چهارشنبه، 7بهمن، ساعت 17 در گالری خارک افتتاح می‌شود.
اين عكس ها حاصل سفر او به اقیانوس آرام است كه در ابعاد 90*135 به همراه نمایش اسلاید در معرض ديد عموم قرار مي گيرد. در اين نمايشگاه طوفان و خشونت اقيانوس به تصوير كشيده مي‌شود. پيشترها نيز نمايشگاهي از اين عكاس با عنوان "آبي بيكران" در همين گالري برپاشد.اين دومين نمايشگاهي است كه ميرراشد با مضمون دريا برگزار مي كند و در واقع قسمت دوم عكس هاي سفر به اقيانوس او به شمار مي آيند.
خاتون میرراشد متولد سال 1358 است كه عكاسي را بصورت حرفه اي از سال 79 آغاز كرد. وي فارغ التحصیل ارتباطات است و از سال 79 تا 84 با ماهنامه شهرداری به عنوان دبیر سرویس عکس همکاری داشته و از سال 84 به صورت مستقل کار می‌کند .قرار است تجربه هاي سفرهاي دريايي خود را بصورت مجموعه اي مستقل منتشر كند.مراحل انتخاب عكس ها و تدوين آن به پايان رسيده و در صورت توافق با ناشر و اسپانسر روانه بازار كتاب خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند تا روز سه شنبه، 13 بهمن، از ساعت 16 تا 20 از این نمایشگاه دیدن کنند. گالری خارک در خیابان انقلاب، بین چهار راه ولیعصر و چهار راه كالج، خیابان خارك، پلاك 10 واقع شده است.شايان ذكر است اسپانسر برگزاري اين نمايشگاه كافي‌شاپ كيش‌ميش بوده است.
youssef.alikhani[at]yahoo[dot]Com
0 Comments:

Post a Comment